10NAVSE 10NAVSE

Vrácení a reklamace zboží

Záleží nám na tom, abychom měli spokojené zákazníky, kteří se do našich obchodů budou rádi vracet. Snažíme se vratky zboží i reklamace řešit co nejrychleji a nejpohodlněji. Jako jednu z výhod jsme pro vás prodloužili dobu na vrácení zboží na 30 dní.

 

Postup při vracení zboží:

Pokud nejste se zbožím spokojeni, můžete nám ho do 30 dnů ode dne doručení vrátit. V původních neporušených a nepoškozených obalech zašlete zboží na adresu naší provozovny spolu s informací, že v souladu s § 1829 odstupujete od kupní smlouvy číslo ... (číslo vaší objednávky). Uveďte číslo bankovního účtu (včetně pomlček) kam si přejete vrátit peníze. Přiložte originál nebo kopii faktury, kterou jsme vám zaslali spolu se zbožím nebo jinak doložte oprávněnost vašeho konání.

Tapety vyjmuté z ochranné fólie jsou již dále neprodejné a mají tedy nulovou hodnotu. Jedná se o specifický produkt. Pokud se potřebujete přesvědčit o barevném odstínu tapety, prosíme neodstraňujte před tím ochranný obal tapety.

 

Zboží zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození zašlete na naši adresu:

PRAMACO s.r.o.

Nádražní 459

56112 Brandýs nad Orlicí

 

Postup při reklamaci zboží:

Pokud se chystáte zboží reklamovat, doporučujeme nejprve napsat na info@interie.cz. Stručně popište jaké zboží se chystáte reklamovat a z jakého důvodu, uveďte číslo objednávky. Pokud je to možné a vhodné, připojte prosím foto. Většinou během několika hodin dostanete od nás reakci. S tímto postupem máme velmi dobré zkušenosti, protože v mnoha případech se podaří situaci vyřešit tak, že již není třeba zboží k reklamaci zasílat.

V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci, přiložte průvodní dopis s vysvětlením (uveďte také zda dáváte přednost vrácení peněz nebo výměně zboží) a originál nebo kopii faktury, kterou jste od nás dostali spolu se zbožím, případně prokažte jinak oprávěnost svého konání. Uveďte číslo bankovního účtu (včetně pomlček) kam si přejete vrátit peníze.

 

Zásilku zabalenou v obalu zabraňujícím jejímu poškození zašlete na naši adresu:

PRAMACO s.r.o.

Nádražní 459

56112 Brandýs nad Orlicí

 

Daňový doklad, který obdržíte se zbožím, slouží zároveň jako záruční list. Záruční lhůta, která činí u spotřebního zboží 24 měsíců, začíná běžet převzetím zboží. Balíček se zbožím po jeho převzetí prohlédněte tak, aby jste zjistili případné vady a poškození. Doporučujeme zboží překontrolovat bezprostředně po převzetí od dopravce, kde lze případné poškození vzniklé při dopravě reklamovat. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady a nevztahuje se na vady vzniklé nesprávným použitím výrobku, zejména špatnou aplikací a nesprávný skladováním. 

U tapet prosím také překontrolujte, že se u stejného vzoru tapety shoduje sériové číslo na všech rolích (jinak by mohl být rozdíl v barevném odstínu).

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji - obvykle během několika málo dní, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Peníze vám vrátíme na účet obvykle do týdne.