Fototapety

Vrácení a reklamace zboží

Záleží nám na tom, abychom měli spokojené zákazníky, kteří se do našich obchodů budou rádi vracet. Snažíme se vratky zboží i reklamace řešit co nejrychleji a nejpohodlněji. Jako jednu z výhod jsme pro vás prodloužili dobu na vrácení zboží na 30 dní.

 

Postup při vracení zboží:

Pokud nejste se zbožím spokojeni, můžete nám ho do 30 dnů ode dne doručení vrátit. V původních neporušených a nepoškozených obalech zašlete zboží na adresu naší provozovny spolu s informací, že v souladu s § 1829 odstupujete od kupní smlouvy číslo ... (číslo vaší objednávky). Uveďte číslo bankovního účtu (včetně pomlček) kam si přejete vrátit peníze. Přiložte originál faktury, kterou jsme vám zaslali spolu se zbožím.

 

Zboží zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození zašlete na naši adresu:

PRAMACO s.r.o.

Nádražní 459

56112 Brandýs nad Orlicí

 

Postup při reklamaci zboží:

Pokud chcete zboží reklamovat, jako první krok nám prosím vždy napište na info@interie.cz. Stručně popište jaké zboží se chystáte reklamovat a z jakého důvodu, uveďte číslo objednávky. Pokud je to možné a vhodné, připojte prosím foto. Většinou během několika hodin dostanete od nás reakci. S tímto postupem máme velmi dobré zkušenosti, protože v mnoha případech se podaří situaci vyřešit tak, že již není třeba zboží k reklamaci zasílat.

V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci, přiložte průvodní dopis s vysvětlením (uveďte také zda dáváte přednost vrácení peněz nebo výměně zboží) a originál faktury, kterou jste od nás dostali spolu se zbožím. Uveďte číslo bankovního účtu (včetně pomlček) kam si přejete vrátit peníze.

 

Zásilku zabalenou v obalu zabraňujícím jejímu poškození zašlete na naši adresu:

PRAMACO s.r.o.

Nádražní 459

56112 Brandýs nad Orlicí

 

Daňový doklad, který obdržíte se zbožím, slouží zároveň jako záruční list. Záruční lhůta, která činí u spotřebního zboží 24 měsíců, začíná běžet převzetím zboží. Balíček se zbožím po jeho převzetí prohlédněte tak, aby jste zjistili případné vady a poškození. Doporučujeme zboží překontrolovat bezprostředně po převzetí od dopravce, kde lze případné poškození vzniklé při dopravě reklamovat. Po převzetí zboží nelze brát na pozdější reklamace takovéhoto poškození zřetel. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady a nevztahuje se na vady vzniklé nesprávným použitím výrobku, zejména špatnou aplikací a nesprávný skladováním. 

U tapet prosím také překontrolujte, že se u stejného vzoru tapety shoduje sériové číslo na všech rolích (jinak by mohl být rozdíl v barevném odstínu). Jestliže je tapeta vyjmuta ze svého originálního obalu, je s ní manipulováno, je aplikována na zeď či jiný povrch, její reklamace již není možná. Jakmile je samolepka sejmuta z podkladu, její reklamace není možná. V obou případech se jedná o specifické zboží.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji - obvykle během několika málo dní, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku, tedy doručením zboží prodejci. Peníze vám vrátíme na účet obvykle do týdne.